Ana içeriğe atla

Nitelikli

Köpek Pansiyonu Sancak tepe

  Köpek Pansiyonu Sancak tepe     Köpek bakıcılığı büyük bir titizlik ve özen gerektiren bir durumdur. Köpek sahiplerinin köpeklerinin bakımlarını bilinçli bir şekilde yapmaları gerekmektedir. Ancak bazı köpek sahipleri daha önceden köpek bakımı konusunda tecrübeleri olmadığı için büyük sıkıntılar yaşayabilmekteler. Bu nedenle köpek sahiplerinin bu tecrübesizlikleri için ya da köpek bakımında tecrübeli olsalar da destek köpek oteli amacı ile köpek eğitim yuvalarına ya da pansiyonlara rağbet etmektedirler. Köpek eğitim yuvaları ve pansiyonları köpeklerin bakımları,  eğitimleri ve sosyalleşmeleri için oldukça büyük bir öneme sahiptir. Yukarıda belirtilen ihtiyaçlar nedeni ile Köpek Pansiyonu Sancaktepe köpeklerin bakımları ve eğitimleri konusunda profesyonel anlamda hizmet vermektedir. Köpeklerin eğitimleri,  bakımları ve beslenme alışkanlıklarına göre önemli programlar çıkararak köpeklerin gelişiminde büyük bir emek harcanmaktadır. Her köpek ırkının kendine göre ayrı bir özelliği oldu

Köpek Eğitimi Çekmeköy

 

Köpek Eğitimi Çekmeköy 

 

Eğitim tüm canlı türlerinde yaşamı kolaylaştırmak açısından oldukça güzel sonuçlar veren bir olgudur. Köpek eğitimi özellikle ilk aylardan itibaren verildiği takdirde küçük eğitimlerle bile hayatımızda çok büyük kolaylıklar sağlayabilecektir. Oldukça basit ve küçük eğitimler ile köpek dostlarınız ile aranızda oluşabilecek bağ konusunda da faydalı olabilmektedir. köpek eğitimi maltepe bünyesinde hizmet veren tüm çalışanlar temel ilke olarak öncelikle hayvan sevgisine sahip bireylerden oluşmaktadır. Köpek eğitimi konusunda görevlendirilen tüm eğitmenler dallarında profesyonel insanlardır. Eğitmenlerin vermiş olduğu eğitim köpeklerin cinsine, kilosuna, cinsiyetine ve bunun gibi diğer özelliklerine göre ayrıştırılarak en uygun olanı uygulanmak suretiyle verilmektedir. Verilen eğitimde olumlu sonuçlar elde edilmektedir. Köpeğinizin ilk aylarından itibaren eğitim almaya başladıysa çok daha uzun yıllar problemsiz bir arkadaşlık yürütmeniz mümkündür. 

 

 Köpeklerin cinslerine, türlerine, yaşlarına, kilolarına, cinsiyetlerine göre almaları gereken eğitimler farklılık gösterse de ortak olarak aldıkları eğitimlerden vardır. Bunlar tuvalet eğitimi, iç mekan eğitimi, itaat eğitimi gibi alt kategorilere ayrılmaktadır. Köpeğin cinsine ve türüne göre bodyguard eğitimi gibi daha özel eğitimler de verilebilmektedir. Verilen eğitimin kategorisi her ne olursa olsun eğitimi veren kişinin mutlaka kararlı bir tutum içerisinde olması eğitimin başarısı köpek oteli üzerinde çok büyük bir etkendir. Eğitimcinin bu konudaki deneyiminin de oldukça önemli bir etkisi vardır. Köpekler almış oldukları eğitim sırasında aynı zamanda oyunlar oynayarak, yürüyüşler yaptırılarak veya farklı şekillerde enerjilerinde atmak durumundadırlar. Mutlu köpek kolay kavrar ilkesi eğitmenler için ilk sıralarda yer alan prensipler arasındadır.  

 

 Köpek eğitiminde eğitmenler, köpeğin yaşı, cinsi, kilosu gibi kavramların yanı sıra eğitimin verileceği alanda büyük ölçüde önemlidir. Eğitimin verildiği alan köpeğiniz için tasarlanmış geniş bir alandır. Teknolojinin sunmuş olduğu tüm kaynaklardan faydalanılarak en güzel şekilde dizayn edilmiştir. Eğitim alanı köpeğinizi sıkmayacak, onun eğlenmesi için yardımcı olacak ve hareketlerini kısıtlayacak bir atmosfere sahip olması ön planda tutularak tasarlanmıştır. Tüm bunların yanı sıra eğitim alanının hijyenik olmasına ve bu hijyenik oluşu sağlamak için kullanılan tüm kimyasal temizlik maddeleri köpeğinizin sağlığına kesinlikle zarar vermeyecek ürünler içerisinden tercih edilmektedir. Eğitim esnasında köpeğinizin can güvenliği için her türlü tedbir alınarak köpeğiniz yapamayacağı hiçbir eğitim tekniği için zorlanmaktadır. Köpeğinizin özelliklerine en uygun olan eğitim tekniği onun için sunulmaktadır. Eğitim sırasında köpeğinizin veteriner ihtiyacı da karşılanmaktadır. Köpeğinize belli sürelerde yürüyüşler de yaptırılmaktadır.  

 

Tuvalet ve itaat eğitimini alan köpeğiniz ile karşılıklı daha mutlu bir yaşam sürebilmeniz için sizlere daha uzun bir zaman dilimi kalmaktadır. Eğitim almış bir köpek sahibi ile daha mutlu bir yaşam geçirebilmekte ve beklenmedik ayrılıklar yaşamak zorunda kalmamaktadır. Köpeğin cinsine uygun köpek pansiyonu olarak verilen daha özel eğitimler de mevcuttur. Bunların başında gelen Bodyguard eğitimi insanlar için hayvanların ne kadar önemli bir konumda olduğunu göstermektedir. Tuvalet eğitimi ve itaat eğitimi gibi temel eğitimler köpeklerin özelliklerine göre ayırt edilmeden tüm köpek türlerine verilmektedir. Temel eğitim köpek eğitiminin olmazsa olmazıdır.  

 

Özellikle hayvan sevgisine sahip, deneyimli ve profesyonel eğitmenler tarafından verilen eğitimler köpeklerin zeki yapıları ile birleşince oldukça başarılı sonuçlar ortaya çıkmaktadır. İnsanlar tarafından oldukça sadık bir hayvan türü olarak bilinen köpekler aynı zamanda da zeki hayvanlardır. Köpeklere verilen eğitim diğer hayvanlara verilen eğitimlere oranla daha başarılı sonuçlar elde edilen bir gruptur. Köpeğinize eğitimi nerede ve ne şekilde aldırdığınız eğitimin başarısı açısından önemlidir. 

Hause Of İstanbul Dog Kennel  


Yorumlar

Popüler Yayınlar

köpek eğitimi köpek oteli pet taksi