Ana içeriğe atla

Nitelikli

Köpek Pansiyonu Sancak tepe

  Köpek Pansiyonu Sancak tepe     Köpek bakıcılığı büyük bir titizlik ve özen gerektiren bir durumdur. Köpek sahiplerinin köpeklerinin bakımlarını bilinçli bir şekilde yapmaları gerekmektedir. Ancak bazı köpek sahipleri daha önceden köpek bakımı konusunda tecrübeleri olmadığı için büyük sıkıntılar yaşayabilmekteler. Bu nedenle köpek sahiplerinin bu tecrübesizlikleri için ya da köpek bakımında tecrübeli olsalar da destek köpek oteli amacı ile köpek eğitim yuvalarına ya da pansiyonlara rağbet etmektedirler. Köpek eğitim yuvaları ve pansiyonları köpeklerin bakımları,  eğitimleri ve sosyalleşmeleri için oldukça büyük bir öneme sahiptir. Yukarıda belirtilen ihtiyaçlar nedeni ile Köpek Pansiyonu Sancaktepe köpeklerin bakımları ve eğitimleri konusunda profesyonel anlamda hizmet vermektedir. Köpeklerin eğitimleri,  bakımları ve beslenme alışkanlıklarına göre önemli programlar çıkararak köpeklerin gelişiminde büyük bir emek harcanmaktadır. Her köpek ırkının kendine göre ayrı bir özelliği oldu

Köpek Eğitimi Arnavutköy

 

Köpek Eğitimi Arnavutköy 

 

Köpeklerde Eğitim Neden Gereklidir? 

 

Bir köpeğin cinsi yada ırkı ne olursa olsun içgüdüsel olarak eğitime ihtiyacı bulunmaktadır. Bu eğitim ihtiyacı köpeklerin fiziksel ve psikolojik yapısı ile yakından alakalıdır. Özellikle belirli köpek türleri ile aynı mekan içinde bulunup yaşamak tehlike içeren bir eylem olmaktadır.  Köpek cinsi seçerken eğitilebilir köpek eğitimi bir tür olması çok önemlidir. İnatçı olan köpek türlerinde eğitim daha uzun sürer ve yıllara yayılabilmektedir.  

 

Köpekler sahiplerine hem de çevrede bulunan canlı cansız varlıklara farklı tepkiler gösterebilmektedir. Bu tepkiler zaman zaman köpeklerde huysuzluğa ve hırçınlığa neden olabilmektedir, bu durum bir müddet sonra sıkıntılı bir hal alır.  Köpeğinizde oluşan korkular saldırganlık hissi oluşturarak köpeğe,  sahibine ve dış çevredeki kişilere zarar verme eğilimi oluşturmaktadır.  

 

Köpek Eğitimi Ne Zaman Gereklidir?   

 

Köpeğinizdeki aşırı davranışların önüne geçebilmek için köpek eğitimi şarttır. Köpek eğitimini kendiniz sağlayabilirsiniz.  Fakat eğitimde sizin yetmediğiniz noktalarda mutlaka olacaktır.  Burada devreye köpek eğitim merkezleri girmektedir. Bu eğitim merkezleri profesyonel anlamda köpeğinizin ve sizin aranızdaki iletişim kurma yollarını ve uygulama tekniklerini eğitmen eşliğinde sağlanmaktadır.  

 

Köpekler ev hayatına bazı durumlarda uyum sağlayamamaktadır. Örneğin köpeğiniz banyo yapmak istemeyebilir.  Ya da ev içerisinde her hangi bir sese havlayabilir.  Dışarıdan gelen seslere karşı aşırı duyarlı olabilir.  Evde bulunan belirli eşyaların çıkardığı seslere karşı tepki vererek evde yaptığınız normal eylemlere dahi farklı ve agresif tepkiler verebilir. Bu gibi sorunlar eğitim merkezleri tarafından çözümlenebilecek köpek oteli sorunlardır.  Bu konularda kişilerin köpeklerine verdiği eğitim yeterli olmayıp,  köpek sahibinin de eğitilmesi gereklidir.  Bu durumların yanı sıra köpeğinizin profesyonel anlamda eğitim almasını da sağlayabilirsiniz.  Sizin verdiğiniz eğitim köpeğinizde genel bir düzelme sağlamayabilir ve kalıcı bir çözüm değildir.  

 

 Köpek eğitim merkezi tarafından eğitim almış köpekler bulundukları ortamlara ve çevreye daha çok uyumlulardır.  Eğitim süreci kolay bir süreç olmayıp eğitmen,  köpek sahibi işbirliğini gerektirmektedir.  Köpeklerde eğitimin köpeğin cinsi,  yaşı ve algısıyla ilişkisi olduğu bilinen bir gerçektir.  Köpeğinizin zekası ve eğitime uygunluğu köpeğinizin eğitiminin kalıcılığını artırabilecek önemli unsurlardandır.  Küçük yaşlara sahip köpeklerin eğitimi daha sıkıntılı ve zor bir süreçtir.  Fakat bir köpeğin eğitimine ne kadar erken yaşta başlanırsa köpeğin eğitim o derece de sağlam olacaktır.  Köpeklerde eğitimin zamanlaması son derece önemlidir.  

 

Köpeklerde Eğitim Nasıl Şekillenmektedir? 

 

Köpeklerde eğitim ilk olarak temel itaat eğitimi ile başlar bu eğitim ile hiç eğitim almamış olan köpeğiniz yat, kal, gel,  gibi temel komutları öğrenerek günlük yaşamı ve ev yaşamını idame ettirecek hale gelmektedir. Temel eğitiminin bitmesinden sonra ileri itaat eğitimi ikincil olarak sizin istediğiniz doğrultuda köpeğinize verilmektedir.  İleri itaat eğitiminde köpeğin şehir hayatına karşı başına gelebilecek çeşitli tehlikelerde ne yapması gerekli olduğu ve hangi komutlar ile köpek pansiyonu eğitileceği ders olarak verilmektedir.  İtaat eğitiminde köpek tasmalı ve tasmasız şekilde eğitilerek sahibinin komutlarına uyumu sağlanmaktadır.  Temel komutlar diğer eğitimler için gerekli olan basamaktır.  

 

İleri itaat eğitimini almış köpekler sahiplerinin istekleri ile savunma ve koruma amaçlı eğitime katılabilmektedir.  Bu eğitim ile köpek bir avcı köpeği ya da herhangi bir yeri koruyabilecek hale gelebilmektedir.  Bu eğitimi alacak köpek yapısında biraz saldırganlık ve çeviklik barındırmalıdır.  Savunma ve koruma eğitimi alan köpekler duygusal zekâları gelişmiş köpeklerdir.  Doğuştan gelen duyuları ile sıkıntılı durumlarda tehlikeler ile asıl baş edeceklerini bilmektedirler.  Koklama duyuları fazlaca gelişmiştir.  Var olan bu kabiliyetleri ile eğitimlerini başarılı bir şekilde tamamlarlar.  Ayrıca bu eğitim merkezlerinde sunulan tüm eğitimler profesyonel eğitmenler eşliğinde ve köpeğin cinsine uyumlu arazilerde yapılmaktadır.  Eğitim alanında kullanılan tüm malzemeler köpeğin sağlığına zarar vermeyecek materyallerden seçilmektedir.  


Yorumlar

Popüler Yayınlar

köpek eğitimi köpek oteli pet taksi